För dig som har frågor gällande reklamationer och återköp.
Följande går att korrigera förutsatt att leveransen inte påbörjats:
Invänta ett ordernummer och ring 08-553 44 553 för vidare assistans.
För att avbeställa din order kontaktar du oss på [email protected] och uppger ert ordernummer.
Observera att tjänster eller produkter som saknar returrätt inte kan makuleras.
Så här fungerar det att returnera en vara till Dustin:
Vi återkopplar via email med en retursedel och vidare instruktioner.
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Den bästa supporten får du genom att kontakta tillverkaren direkt.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Kan supporten inte avhjälpa felet och ber er kontakta återförsäljaren så kan ni skapa ett ärende via "Mitt konto":
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Gör så här om varan ni tagit emot inte är den som beställts:
Om inloggning saknas är ni välkomna att kontakta kundservice direkt.
Gör så här om produktinformationen skiljer sig från det ni har tagit emot:
Om inloggning saknas är ni välkomna att kontakta kundservice direkt.
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta vår samarbetspartner Aon Sweden via telefon 08-697 40 64 eller mail [email protected] för övriga försäkringsfrågor.
Kontakta oss på 08-553 44 800 eller via [email protected]
Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-17:00
Returinformation
Läs mer om vår returprocess om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.
Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för att veta hur vi hanterar återköp av produkt.
Tillverkarsupport
Vi hänvisar i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Inne på tillverkarsupporten finner du en sammanställning över kontaktuppgifter till de största tillverkarna.
Mobilservice
Vid behovs av telefonreparation har vi en mobilservice där du fyller i ett formulär om produkten som du önskar reparera.
Kundombudsmannen
Om vi mot förmodan skulle brista i hanteringen av ditt ärende kan du vända dig till vår särskilda kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.
Skadeanmälan
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.