Teknisk support

För dig som vill ha support på din produkt eller har frågor kring garantier.

Vanliga frågor

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Behöver du vidare hjälp så registrerar du ett ärende via ditt konto:

  1. Logga in på ditt konto
  2. Gå till Orderhistorik, välj den aktuella ordern, som innehåller den produkt ärendet avser
  3. Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret
  4. Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, kontakta oss på 08-553 44 553 eller mejla till order@dustin.se så hjälper vi till.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

Behöver du vidare hjälp?

Kontakta oss på 08-553 44 800 eller kundservice@dustin.se

Användbara länkar

Tillverkarsupport
Vi hänvisar i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Inne på tillverkarsupporten finner du en sammanställning över kontaktuppgifter till de största tillverkarna.

Mobilservice
Vid behovs av telefonreparation har vi en mobilservice där du fyller i ett formulär om produkten som du önskar reparera.

Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Licens

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin