För dig som har frågor som berör din betalning eller faktura.
I regel emotser vi betalning senast tio dagar från fakturadatum. För övriga frågor rörande kreditgränser och betalningsvillkor är ni välkomna att kontakta oss direkt.
Ställ din fråga i detta formulär om kreditgränser och betalningsvillkor så återkopplar vi.
Av säkerhetsskäl hanteras samtliga ärenden skriftligt.
Vid en omfakturering kvittas orginalfakturan direkt mot krediten vi skapar. Kreditfakturan kan därför inte användas till något annat.
Gör såhär för att få en kreditfaktura avdragen mot valfri faktura, eller för att få beloppet utbetalt.
En sedvanlig kreditprövning görs på alla nystartade företagskonton.
Om faktura saknas som alternativ kan det behövas en särskild kreditprövning (vanligt också om ett konto varit inaktivt under en längre period).
Ansök om att bli fakturakund genom att fylla i vårt ansökningsformulär för fakturabetalning.
Som ett alternativ till faktura och kortbetalning erbjuder vi även möjligheten till förskottsbetalning.
Om inloggning saknas hänvisar vi i första hand till [email protected] - Bifoga Dustins ordernummer för snabb assistans.
Kontakta oss på 08-553 44 800 eller [email protected]
Betalningsinformation
Läs mer om våra olika betalsätt.
Omvänd skattskyldighet
Från och med den 1 april 2021 gäller ”omvänd skattskyldighet” när du handlar för mer än 100 000 kr (exkl. moms).