För dig som har frågor som berör din betalning eller faktura.
I regel emotser vi betalning senast tio dagar från fakturadatum. För övriga frågor rörande kreditgränser och betalningsvillkor är ni välkomna att kontakta oss direkt.
Ställ din fråga i detta formulär om kreditgränser och betalningsvillkor så återkopplar vi.
Av säkerhetsskäl hanteras samtliga ärenden skriftligt.
Vid en omfakturering kvittas orginalfakturan direkt mot den skapade krediten och kan därför inte användas till något annat.
Gör såhär för att få en kreditfaktura avdragen mot valfri faktura, eller för att få beloppet utbetalt.
En sedvanlig kreditprövning görs på alla nystartade företagskonton.
Om faktura saknas som alternativ kan det behövas en särskild kreditprövning (vanligt också om ett konto varit inaktivt under en längre period).
Klicka här för att ansöka om att bli fakturakund.
Som ett alternativ till faktura, kort- eller direktbetalningen erbjuds förskottsbetalning.
Om inloggning saknas hänvisar vi i första hand till [email protected] - Bifoga Dustins ordernummer för snabb assistans.
Kontakta oss på 08-553 44 800 eller [email protected]
Betalningsinformation
Läs mer om våra olika betalsätt.
Omvänd skattskyldighet
Från och med den 1 april 2021 gäller ”omvänd skattskyldighet” när du handlar för mer än 100 000 kr (exkl. moms).
Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.