Teknisk support

För dig som vill ha support på din produkt eller har frågor kring garantier.

Vanliga frågor

  1. Den bästa supporten fås genom att kontakta tillverkaren direkt.
    1. Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter.
    2. Många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
  2. Kontaktinformation för respektive tillverkare återfinns här

Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten förmedlas instruktioner för garantiservice.

  1. Sök upp den aktuella datormodellen här och välj önskat serviceavtal.
    1. För att förlänga AppleCare(+) hänvisar vi direkt till Apple.
  2. Ange efterfrågad information i kassan och slutför köpet.
  3. Inom kort skickas ett email med vidare instruktioner för att aktivera serviceavtalet.

Kontakta Dustins orderavdelning tillsammans med underlag om datormodell & serienummer samt önskad servicenivå så hjälper vi er att välja rätt.

Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.

  1. Klicka här och gå till sektionen ”Såhär fungerar Trygghetsavtalet”.
    1. Här finns fullständig information och anvisningar till portalen för skadeanmälan.
  2. Följ sedan pågående ärenden direkt i portalen.

Kontakta vår samarbetspartner på 08‐697 40 00 eller [email protected] för övriga försäkringsfrågor.

Användbara länkar

Tillverkarsupport
Klicka här för att komma i kontakt med tillverkaren.

Garantiförlängning
Klicka här för att komma till tillbehörsguiden.

Skadeanmälan
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.

Önskas vidare assistans?

Kontakta oss på 08-553 44 800 eller [email protected]

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Licens

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

IT-ordlista