För dig som vill ha support på din produkt eller har frågor kring garantier.
Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten förmedlas instruktioner för garantiservice.
Kontakta Dustins orderavdelning tillsammans med underlag om datormodell & serienummer samt önskad servicenivå så hjälper vi er att välja rätt.
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta vår samarbetspartner på 08-697 40 64 eller [email protected] för övriga försäkringsfrågor.
Den bästa supporten erhålls genom att kontakta tillverkaren direkt här.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Kan supporten inte avhjälpa felet och ber er kontakta återförsäljaren så kan ni skapa ett ärende via "Mitt konto":
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Tillverkarsupport
Klicka här för att komma i kontakt med tillverkaren.
Garantiförlängning
Klicka här för att komma till tillbehörsguiden.
Skadeanmälan
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta oss på 08-553 44 000 eller [email protected]