Beställning

För dig som vill ha hjälp att beställa eller har frågor inför ditt köp.

Vanliga frågor

1. Lägg de produkter du vill beställa i kundvagnen.

2. Gå till kundvagnen. Här kan du editera din kundvagn, öka antalet produkter eller ta bort.

3. Gå till kassan. Här behöver du logga in för att kunna slutföra din beställning. Har du inget konto kan du skapa ett konto i kassan. Välj sedan betal- och leveranssätt för din beställning.

4. Slutför ditt köp. Ditt köp registreras direkt och en bekräftelse på ditt köp skickas till dig inom 20 minuter.

Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 08-553 44 553 så hjälper vi dig.

Om du inte genomfört köpet kan du justera din beställning i kundvagnen. Har du däremot genomfört köpet behöver du kontakta oss på 08-553 44 553 eller order@dustin.se så hjälper vi dig. Om din order ännu inte blivit skickad och du vill avbeställa hela ordern går det bra att gör det via vårt avbeställningsformulär.

I informationen om varje produkt finns en ikon som visar aktuell lagerstatus för just den produkten. Här är en lista över de lagerstatusar som finns:

Skickas omgående
Laddas ned direkt
Skickas i regel inom 48 timmar
Skickas i regel inom 3-4 dagar
Beräknat till lager: XXXX-XX-XX
Beställningsvara

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, kontakta oss på 08-553 44 553 eller mejla till order@dustin.se så hjälper vi till.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

De flesta av våra produkter har passande tillbehör presenterade bredvid/under produktens specifikation. Vi har också tillbehörsguider som hjälper dig att hitta rätt tillbehör. Behöver du mer hjälp att hitta rätt tillbehör får du gärna kontakta oss på 08-553 44 553 eller order@dustin.se så hjälper vi dig.

Är produkten en beställningsvara så betyder det att vi inte har produkten i lager. Vid en beställning av en produkt, kommer vi göra en beställning hos vår leverantör och den beräknade leveranstiden beror på leverantörens utbud av produkten.

Du kan lägga till AppleCare hos oss när du beställer din Apple-produkt. Men ifall du redan har beställt produkten och missat att lägga till AppleCare så måste du beställa detta separat via Apples egna sida.

Behöver du rådgivning inför ditt köp?

Kontakta oss på 08-553 44 553 eller order@dustin.se

Har du problem med en order?

2. Orderhistorik

Gå till din orderhistorik, och välj den aktuella ordern ärendet avser.

3. Skapa ett nytt ärende

Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret.

4. Feedback

Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Licens

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin

Användbara länkar

Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för leverans till dig av produkt, tjänst och eller Office 365 supporttjänst.

Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.