Beställ senast 20/12 (19/12 Gotland och ovan Östersund) för leverans innan jul. Gäller lagerförda varor.

Vanliga frågor

1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.

2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

3. Behöver du vidare hjälp så registrerar du ett ärende via vår hemsida enligt nedan:

1. Logga in
Logga in på ditt konto.

2. Orderhistorik
Gå till Orderhistorik.

3. Välj order
Välj aktuell order, som innehåller den produkt ärendet avser.

4. Fyll i formuläret
Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret.

5. Feedback
Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.


4. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 800 eller via mejl kundservice@dustin.se.

1. Logga in
Logga in på ditt konto.

2. Orderhistorik
Gå till Orderhistorik.

3. Välj order
Välj aktuell order, som innehåller den produkt ärendet avser.

4. Fyll i formuläret
Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret.

5. Feedback
Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

För att läs mer om våra fullständiga villkor för återköp gå till Försäljningsvillkor avsnitt 7.

Om du lägger din beställning före kl. 16:00 på vardagar skickas din order samma dag, förutsatt att produkten finns i lager. Dustin Sverige AB anlitar PostNord och i förekommande fall budfirmor för leverans. Tiden från att varan lämnar vårt lager till leverans är vanligtvis 1-2 arbetsdagar. Du kan följa din leverans genom PostNords kollispårning. Finns inte produkten i lager kan det vara en beräknad tid till lagret och detta visas under lagerstatus. Är produkten en beställningsvara beror den beräknade tiden helt på leverantörens utbud av produkten.

1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.

2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 800 eller via mejl kundservice@dustin.se.

1. Logga in
Du behöver logga in för att kunna göra en beställning. Har du inget konto behöver du först skapa ett konto.

2. Lägg produkter i kundvagnen
När du loggat in lägger du de produkter du vill beställa i kundvagnen.

3. Slutför ditt köp
Därefter går du till kundvagnen och slutför ditt köp. Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 08-553 44 553 så hjälper vi dig.