Just nu förekommer bluff-SMS där avsändaren utger sig för att vara Dustin och ber mottagaren ringa ett nummer angående en order. Detta sms är inte från Dustin. Vi skickar aldrig sms där vi ber kunder ringa oss angående en order och vi ber aldrig någon identifiera sig med bank-id över telefon.
Just nu har vi problem med att ordererkännanden inte skickas ut för nya ordrar. Det förekommer också att gamla ordererkännanden skickas ut.
Vi jobbar på att åtgärda detta.
Just nu kan det ta lite längre tid än vanligt att komma fram i telefon. vi gör allt vi kan för att besvara din fråga så snabbt som möjligt.
Vi har för närvarande tekniska problem med vissa sidor som inte laddas eller fungerar som de ska. Vi jobbar på att åtgärda problemet så snabbt som möjligt.
Den bästa supporten får du genom att kontakta tillverkaren direkt.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Kan supporten inte avhjälpa felet och ber er kontakta återförsäljaren så kan ni skapa ett ärende via "Mitt konto":
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Så här fungerar det att returnera en vara till Dustin:
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Leveranstiden för lagerförda varor är normalt 1-2 vardagar. För att se om alla produkter är lagerförda på er order kan ni gå till er orderhistorik.
Beställningar som lämnat vårt lager levereras i regel nästkommande arbetsdag. Innehåller ordern en restnoterad vara skickas löpande uppdateringar med preliminär leveranstid.
För beställningsvaror är ambitionen att delge aktuell ledtid inom 2-3 arbetsdagar.
Innehåller beställningen en eller flera konfigurations-artiklar är hanteringstiden ca 2-5 arbetsdagar. Utöver hanteringstid på konfiguration tillkommer leveranstid på 1-2 vardagar.
Följ leveransen via PostNords kollispårning.
Den bästa supporten får du genom att kontakta tillverkaren direkt.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten förmedlas instruktioner för garantiservice.Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta vår samarbetspartner Aon Sweden via telefon 08-697 40 64 eller mail [email protected] för övriga försäkringsfrågor.