Beställ senast 20/12 (19/12 Gotland och ovan Östersund) för leverans innan jul. Gäller lagerförda varor.

Licens

För dig som har frågor gällande licenser.

Välj din licenstyp:

Företagslicenser och volymlicensavtalÖvriga licenser

Vanliga frågor

Företagslicenser och volymlicensavtal

För dig som har frågor gällande volym-, On Premise och-/eller Cloud licenser

Du ska få ett mejl direkt från tillverkaren inom 48 alternativt 72 timmar. Detta är ditt licensbevis som innehåller all information om hur du laddar ner och kommer igång med dina licenser. Har mejlet inte nått dig så har det kanske fastnat i ett spam- eller säkerhetsfilter. Hittar du det inte där, kontakta oss på licens@dustin.se.

Du ska få ett mejl direkt från tillverkaren inom 48 alternativt 72 timmar. Detta är ditt licensbevis som innehåller all information om hur du laddar ner och kommer igång med dina licenser. Har mejlet inte nått dig så har det kanske fastnat i ett spam- eller säkerhetsfilter. Hittar du det inte där, kontakta oss på licens@dustin.se.

Du hanterar själv ditt avtal och dina licenser via Microsofts VLSC-portal (Volume Licensing Service Center). Det är enbart du som kund som har tillgång till denna portal. Dustin får inte tillgång till den.

Har du fler frågor eller vill ha rådgivning?

Kontakta oss på 08-553 44 507 eller licens@dustin.se

Har du fler frågor eller vill ha rådgivning? Kontakta oss på licens@dustin.se

Övriga licenser

För dig som har frågor gällande stycklicenser (till exempel; box-, OEM- och nedladdningsbara licenser) som inte går under volymlicensavtal

Klicka här för att hitta vårat utbud av licenser. För att genomföra ett köp behöver du först logga in. Har du inget konto behöver du först skapa ett konto. När du loggat in lägger du de produkter du vill beställa i kundvagnen. Därefter går du till kundvagnen och slutför ditt köp.

Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 08-553 44 553 så hjälper vi dig.

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, kontakta oss på 08-553 44 553 eller mejla till order@dustin.se så hjälper vi till.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

För snabbast hantering pratar du direkt med tillverkarens support. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om och erfarenhet av just din produkt. De hjälper dig att göra en felsökning. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten till en verkstad. Då slipper du vara utan din produkt i onödan. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare.

För snabbast hantering pratar du direkt med tillverkarens support. Där finns auktoriserade experter med kunskap om och erfarenhet av just din boxlicens. De hjälper dig att göra en felsökning. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare.

Du kan lägga till AppleCare hos oss när du beställer din Apple-produkt. Men ifall du redan har beställt produkten och missat att lägga till AppleCare så måste du beställa detta separat via Apples egna sida.

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din brandvägg, kontakta oss på 08-553 44 553 eller mejla till order@dustin.se så hjälper vi till.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din brandvägg behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

Vill du ha rådgivning inför ditt köp?

Kontakta oss på 08-553 44 553 eller order@dustin.se

Vill du ha rådgivning inför ditt köp? Kontakta oss på

08-553 44 553 eller order@dustin.se