• EPOS

EPOS Manager

Förbättra företagets prestanda

Optimera ditt företag och förbättra dina anställdas prestanda med ett gratis, flexibelt och säkert verktyg som hanterar dina ljudenheter och analyserar deras användning.

Enhetshantering för maximal produktivitet

Behåll kontrollen över alla dina ljudenheter på alla platser. Analysera utrustningens användning och få insyn i hur du kan arbeta smartare.

Med EPOS Manager får du ett kostnadsfritt hanteringsverktyg som gör det möjligt för dig att uppdatera på dina vilkor, utanför ordinarie arbetstid, för att säkra maximal produktivitet.

Hantera och uppdatera enheter var du än är
Distribuera och konfigurera ljudenheter på distans och få de senaste firmwareuppdateringarna på olika platser för att minimera driftstopp.

Få tillgång till analys och insikt
Extrahera rapporter om enhetsmix och headsetanvändning för att få inblick i hur ditt företag fungerar och hur det kan förbättras.

Helt gratis
Välj mellan en lokal eller molnbaserad lösning – båda helt kostnadsfria med obegränsade mjukvaruuppdateringar.

Öka anställdas produktivitet
Med användaråtkomst till EPOS Connect som förbättrar samtaltalskontrollen genom sömlös anslutning av ljudenheter och softphones.

Säkra hög säkerhet och kompabilitet
Krypterad kommunikation, ingen känslig datalagring och pålitlig kompabilitet med större operativsystem och UC-standarder.

Kundcase: OKQ8

OKQ8 Scandinavia är ett av Skandinaviens största bränsleföretag med 5 000 anställda och mer än 1 000 servicestationer i Danmark och Sverige. Med EPOS Manager har OKQ8 Scandinavia en unik översikt över företagens 1 500 headset och högtalartelefoner, så snabbt och sömlöst stöd kan ges till alla anställda.