E-signera dokument.
Var du än är.

Med Adobe Sign får du dokumenten underskrivna på några minuter, inte dagar. Håll verksamheten igång och samla enkelt in signaturer från kunder runt om i världen.

Lätt att skicka. Lätt att underteckna.

Adobe Sign gör det enkelt för dig och ditt team att skicka dokument för elektronisk underskrift. Och att signera är lika enkelt som att klicka, peka och svepa.

Samla enkelt in signaturer på din webbplats.

Lägg upp digitala formulär på webbplatsen så att vem som helst snabbt kan fylla i och skriva under dina dokument när som helst och på vilken enhet som helst.

Låt kunderna genomföra betalningar i formulären.

Med Adobe Sign blir det enklare att få in betalningar från kunderna när de fyller i och signerar elektroniska formulär tack vare den inbyggda integrationen med Braintree och PayPal.

Samla in många signaturer samtidigt med ett klick.

Skicka samma dokument till hundratals personer med Mega Sign-verktyget. Varje mottagare får en egen version att skriva under. Du kan spåra underskrifterna och skicka påminnelser.

Komplettera dina program.

Använd Adobe Sign med verktygen du redan har. Skicka snabbt ut dokument för signering som skapats eller lagras i tredjepartssystem som Microsoft Office, Salesforce och Dropbox.

Håll dig uppdaterad.

Få ett meddelande så snart ett dokument har öppnats eller signerats, skicka påminnelser vid behov och få varningar när ett formulär håller på att löpa ut. Man kan också få en verifieringskedja för alla dokument som skickas för underskrift.

Signera mobilt.

Med mobilappen kan du enkelt få dokument elektroniskt signerade och insamlade.