Garanti & support

POS-system levereras med en standard fabriksgaranti, men för många företagsanvändare är det inte tillräckligt. Ytterligare POS-garanti eller en garantiförlängning är vanligtvis önskvärt.

Standardgarantin för ett POS-system är vanligtvis 1 till 3 år. Det innebär att tillverkaren är ansvarig för att reparera eller byta ut enheten om några tillverkningsfel eller funktionsfel uppstår inom det året. Observera att detta inte får vara resultatet av felaktig användning, olyckor, vattenskador eller andra fysiska skador som orsakats av användaren. Beroende på vad som behöver repareras kan reparationstiden variera från några dagar till flera veckor. Detta är alldeles för lång tid om du använder POS-systemet för affärsändamål. Därför rekommenderar vi att du köper en extra POS-garanti.

När du väljer en tilläggsgaranti för ditt POS-system får du ett mer omfattande skydd och snabbare reparationer. Du kan förlänga garantiperioden till 3, 4 eller 5 år, så att systemet är skyddat mot problem under en längre tid. Ett annat alternativ är Next Business Day On-Site warranty, där du får teknisk support på plats nästa arbetsdag. Om du väljer Express Exchange Warranty får du ett ersättningssystem medan den felaktiga produkten repareras. Med Remote Monitoring & Diagnostics övervakas och diagnostiseras problem på distans. På så sätt kan problem identifieras och lösas i ett tidigt skede.

Vill du köpa ytterligare POS-garanti? Hos Dustin hittar du flera olika garantiförlängningar. Innan du köper bör du ta reda på vilka garantier som passar ditt kassasystem.

Filter

kr
kr
Zebra DNA Cloud 5år Licens & Support

ZebraDNA Cloud 5år Licens & Support

Artikelnr. 5011355537 Tillv. art. nr. SW-DNACLOUD-5YR
  • Licenstiden i antal år 5 year(s)
Beställningsvara
1 195 krExkl. moms

Visar 18 av 104 produkter