Hur kan vi hjälpa?

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Licens

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin

Vanliga frågor

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Behöver du vidare hjälp så registrerar du ett ärende via ditt konto:

1. Logga in på ditt konto

2. Gå till Orderhistorik, välj den aktuella ordern, som innehåller den produkt ärendet avser

3. Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret

4. Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 08-553 44 553 så hjälper vi dig.

1. Logga in på ditt konto

2. Gå till Orderhistorik, välj den aktuella ordern, som innehåller den produkt ärendet avser

3. Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret

4. Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

För att läsa om våra villkor för återköp gå till Försäljningsvillkor avsnitt 7.

Om du lägger din beställning före kl. 16:00 på vardagar skickas din order vanligtvis samma dag, förutsatt att produkten finns i lager.

Tiden från att din order lämnar vårt lager till att du får din leverans är vanligtvis 1-2 arbetsdagar. Du kan följa din leverans genom PostNords kollispårning.

Finns inte produkten i lager kan det vara en beräknad tid till lagret och detta visas i så fall under Lagerstatus på produktens sida eller i ordern. Är produkten en beställningsvara beror den beräknade tiden helt på leverantörens utbud av produkten.

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Behöver du vidare hjälp kontakta oss direkt på telefon 08-553 44 800 eller via mejl kundservice@dustin.se.

1. Lägg produkter i kundvagnen
Lägg de produkter du vill beställa i kundvagnen.

2. Gå till kundvagnen
Här kan du editera din kundvagn, öka antalet produkter eller ta bort.

3. Gå till kassan
Här behöver du logga in för att kunna slutföra din beställning. Har du inget konto kan du skapa ett konto i kassan. Välj sedan betal- och leveranssätt för din beställning.

4. Slutför ditt köp
Ditt köp registreras direkt och en bekräftelse på ditt köp skickas till dig inom 20 minuter.

Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 08-553 44 553 så hjälper vi dig.