SonyA95L 65" 4K QD-OLED Smart-TV
- Skärm diagonal 65 "
- Skärmtyp QD-OLED
- HD-typ 4K Ultra HD
- Standard uppdateringsfrekvens 100 Hz
Idag är en tv för många mest en stor skärm till vilken man kopplar olika videokällor. Detta är särskilt sant på kontoret där tv:n exempelvis används i konferensrummet eller i receptionen och då inte för att visa tv-program.
En tv går att använda till många saker på de flesta arbetsplatser. Exempelvis som skärm för PowerPoint-presentationer, skärm för videokonferenser och som skärm för spelkonsolen i personalrummet.
Är du dock ute efter en skärm som ska stå på nästan konstant för att exempelvis visa säljsiffror på kontoret eller spela reklamfilmer i lobbyn så bör du titta under kategorin ”publika skärmar” där du hittar specialanpassade apparater för detta.
Det första du bör tänka på inför köp av en tv-apparat till kontoret är förstås hur stor tv du behöver. När du väl bestämt dig för en storlek så är det dags att bestämma dig om det räcker med en fullHD-tv eller om du vill ha en UHD-tv (det vill säga en tv med en upplösning på 3840 x 2160 pixlar, även kallat 4k).
Andra saker att tänka på är om du behöver den senaste bildtekniken OLED för bästa möjliga bild, vilka anslutningsmöjligheter du behöver och om du behöver en tv med inbyggd mediaspelare.
Visar 6 av 6 produkter