Hur kan du skydda de anställdas produktivitet från missöden som ett trasigt batteri eller en fallerande hårddisk och få kontroll över budgeten och kunna fokusera på digitalisering? Hur kan du säkerställa internationell täckning i hela världen? Hur kan du använda AI-insikter för att övervaka tillståndet på maskinparken? Du ställer förmodligen många liknande frågor. Här är en lösning som täcker in allt.
Premier Support Plus ger smidig, pålitlig och repeterbar IT-support som fungerar varje gång, vilket minskar nedtiden och maximerar slutanvändarens produkt
Egenskaper | Depåsupport, grund | Depåsupport, på plats | Premier Support | Premier Support Plus |
---|---|---|---|---|
Lagning av/fixar för trasiga maskiner | ||||
Avancerad teknisk support dygnet runt | ||||
Omfattande hårdvara och originalutrustning Programvarustöd från tillverkare | ||||
En särskild kontaktperson för smidigare hantering Komplett ärendehantering | ||||
Tekniskt kontoansvariga för hantering av eskalering | ||||
Prioritering av service och delar på plats nästa arbetsdag | ||||
Standardrapportering är tillgängligt (servicenivå, upprepningar, med/utan garanti, etc.) | ||||
Lenovo Service Connect för tillgångshantering, produktsupport och spårningar av serviceärenden (eller förfrågningar) | ||||
Premiumprodukttaggalternativ för lagerhantering och kontaktcenterinformation | ||||
Proaktiv och prediktiv identifiering av problem, start av ärenden och aviseringar | ||||
Services Engagement Manager (SEM) för proaktiv tillgångsrapportering oc hrelationshantering | ||||
Accidental Damage Protection (ADP) gäller olyckor när systemgarantin har upphört att gälla | ||||
Behåll enhetens hårddisk (Keep Your Drive (KYD)) | ||||
Sealed Battery-täckning (SBTY) i upp till tre år | ||||
International Service Entitlement (ISE) utökar ADP-, KYD-och SBTY-täckningen internationellt | ||||
Täckning för konsument produkter som säljs till kommersiella kunder |
Funktioner för att förutse och förhindra kombineras med ytterligare skyddstjänster och ger en ypperlig supportupplevelse.
Hjälp IT-avdelningen att hålla sig steget före problemen, skydda företagets produktivitet och främja positiva medarbetarupplevelser med snabba lösningar på problem och tillgång dygnet runt till supporttekniker.
VIP-täckning för både IT-personal och slutanvändare som ökar produktiviteten med tillgång till verkligt kunniga felsökare. De är tillgängliga dygnet runt och har prioriterad tillgång till delar med NBD-insatser och reparationsarbete på plats.
Din utsedda, globala Lenovo-supportexpert och kundförespråkare. Dessa personer är de enda du behöver kontakta för problem med tjänsteleveranser, eskalering och rapportering av tillgångars prestanda för din organisation.
AI-insikter, som drivs av Lenovo Device Intelligence, ger proaktiva och prediktiva varningar som möjliggör förebyggande problemåtgärder för att undvika nedtid och säkerställa produktiviteten.
Från en spilld kaffekopp till strömsprång: ADP sparar vanligtvis 28-75 %* jämfört med kostnaden för reparationer eller systembyten.
Reser du globalt i affärer? Oroa dig inte. ISE utökar ADP-, KYD- och SBTY-täckningen internationellt.
Behåll dina enheter och ta bort affärsdata på dina villkor, förbättra datasäkerheten och säkerställ efterlevnad med dataintegritet och av lagringskrav.
Lenovo-certifierade tekniker säkerställer att batterier byts effektivt vid behov, vilket minimerar nedtiden och bidrar till företagets resiliens.
om en konsumentenhet passar bäst för dina behov är det inga problem. Du behöver inte avstå från Premier Support Plus och får exakt samma VIP-support.
Startpunkt | Bra | Bättre | Bäst | |
---|---|---|---|---|
![]() | 1 år inskick garanti | 3 år inskick garanti | 3 år på platsen garanti | 3 år Premier Support |
![]() | 3 år inskick garanti | 3 år på platsen garanti | 3 år förseglat batteri | 3 år Premier Support |
![]() | 3 år på platsen | 3 år Premier Support | 3 år förseglat batteri | Tillägg till 3 år PS, 3 år ADP One protection Olycksfallsskydd |
![]() | 1 år Premier Support | 3 år Premier Support | 3 år förseglat batteri | 3 år Premier Support Plus |
![]() | 3 år Premier Support | 3 år förseglat batteri | 3 år ADP One protection Olycksfallsskydd | 3 år Premier Support Plus |
-Tilläggstjänsten "3Y International Services Entitlement" krävs för att någon av dessa ADP, KYD och SBTY tjänster ska vara giltiga utanför landets gränser (utgångspunkten Basgarantin är fortfarande global).